Blickar tillbaka...

Livet är härligt just nu..med bara så ynka problem.. som knappt än värda att nämna..Men ibland får man de där återblickarna på hur livet såg ut för några år sedan..

Ingen kan väl glömma den otroliga gemenskapen vi hade under sista tiden på gymnasiet.. De var vi och vi trodde att det alltid skulle vara så..Att ingen eller inget skulle komma emellan oss och vårt härliga glada gäng!
Trots många skratt och tårar trodde jag verkligen att det skulle vara lika tajt som under skolan.. Men det visade sig vara annorlunda i "verkligheten"....

När vi senare tog våra första skakiga steg ut i verkligeheten..visade det sig att det kom nya underbara människor in i våra liv...De som kom in.. kommer stanna i mitt hjärta för alltid. Det är en sån känsla man har i kroppen...Och jag kan aldrig tacka nog för att jag får ha er i mitt liv <3

När man ser tillbaka så kanske det var en stor miss av oss alla att släppa taget... men å andra sidan kanske vi var tvungna att göra det.. för att kunna se vart våra vingar bar oss....

Underbara år, som jag vet de flesta i vårt gäng ser tillbaka på och saknar då och då...


image15


Jag vet att vi alla ser tillbaka på studerna med stora leeden.... Å det enda vi kan göra, är att tacka varandra för de fina åren vi hade tillsammans!!

Och jag kan med säkerhet säga.. att detta var en av de bästa dagarna i våra liv!!! Saknar



LOVE

Kommentarer
Postat av: Sushi

Åååå...det är så tårarna kommer. Saknar den gemenskapen vi hade! Det var en underbar tid! MEn du har nog rätt i att det kanske var nödvändigt att vi släppte taget! Det är ofta jag blickar tillbaka å funderar på vad alla gör nu idag! Önskar vi alla kunde träffas igen! :) Pussar

2007-10-15 @ 09:47:57
Postat av: Maria

ojj vad fint du har skrivit.. Denna tiden var underbar.. Man kan knappt inte beskriva den i ord.. Men sommarn var fin för det var då jag lärde känna dejj på riktigt och insåg att jag hade träffat min stjärnsyster. :P puss

2007-10-15 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0