Ny Frisyr..

Heeelaa 2 timmar och en kvar spenderade jag i går hos frisören! Bara för underbart härligt??!! Såå skönt å bara sätta sig och Pillan fixar allt =) Hon är en stjärna.. Ska aldrig byta frisör!!  Haha!!!
Lite förändring blev de allt...lite mer mot höstiga färger..

Satt å kika ut från mitt fönster nu.. Härliga färger på träden..Vill bara att klockan ska bli kväll så man får kura ner i soffan med varm choklad, ur den där alldeles speciella koppen, tända ljus och filt!! Där har ni mina kvällsplaner..=) Å dom ska ta  mej sjutton bli verklighet....



image11

Mina älskade vänner..Jag saknar er såå mycket! <3


LOVE

Kommentarer
Postat av: Sushi

Ja det kan jag tänka mig att du bara njöt när hon fixade med ditt hår! Ådet blev ju kalas
fint! Det låter som bra planer för kvällen, kanske jag också skulle fundera på...JAg saknar dig också sågrymt mycket!

2007-10-10 @ 19:45:18
Postat av: Sis

Supersnygg frilla ju!! Du passar verkligen i lugg! Puss

2007-10-10 @ 21:31:12
Postat av: Tessan

Ohh den där frillan var verkligen bara för snygg på dig gumman! Men vilken filla passar inte dig sötnos..;) Pusselipuss

2007-10-22 @ 09:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0