Onsdags funderingar

Tänk, nu har jag bott här i lgh i ungefär 6 månader.. =P Ojojoj!! Åh jag trivs verkligen som fisken i vattnet! Hur härligt som helst verkligen..

Fick en liten flashback på sommaren som varit, när jag gick hem från Air-passet.. och längtar redan tillbaka till den! Mycket jobb å slit var de.. Men ack så skoj vi hade oxå!! =)
Bad i havet.. å jag skulle se flashig ut med stora ringar som örhänge! Självklart tappar jag en i havet.. å de blir upptäcksjakt! Haha, ja så är det när Maria, Henke å Lina är å plaskar i vattnet.. Tyvärr så kom den juh aldrig tillbaka...Buueee* Men vi fick oss ju ett gott skratt när Henke gjorde Valdyk.. Haha!!

Härligt var det!! Å Turkiet med Syster på de.. Såå härlig vecka med massa bad i det turkosa vattnet..=)
De måste vi helt klart göra om ngn gång!!! <3
image6

Å Linas fest.. de var en sjutusans fest de, som vi sent kommer att glömma..Hur var de nu.. försvann Lukas kryckor lr?? =P Nee, jag lånade dom bara lite så jag kom in på  utestället..=P Tss*
image5

Tack för den fina sommarn ni gav mig mina hjärtan!! =)

Men men.. är juh ett tag kvar till nästa sommar, så de gäller väl att passa på att njuta utav den fina hösten.. Nu man ska ta långa höstpromender och bara mysa i soffan med tända ljus!! Så njut nu!!

Starkt av dej gumman att våga, finns alltid här..<3



LOVE

Kommentarer
Postat av: Sushi

Tack gumman för att du fick mig att se och inse mina egna känslor å att du lyssnar så på mig! Det betyder så mycket! Du fick mig att våga!

2007-10-04 @ 15:18:48
Postat av: Heidi

Kul blogg du har!! Har ju inte haft tillfälle att titta in i den. Är så dålig på att läsa andras bloggar!! Men nu så!! Hihi!! Måste verkligen oxå börja träna så mycket som du gör!! Hihi!! Puss!!!

2007-10-04 @ 20:10:37
URL: http://heidiiii.blogg.se
Postat av: Pelle

Guuud, vilken snygg syrra du har....

2007-10-08 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0