Shopping-galningar..???

Jepps, första dagen på ett X antal dagar som de inte blivit staden på.. Men ack! Vi har juh så skoj när vi gör våra små trips...haha!! Men den svarta klänningen jag bara var tvungen att köpa var ju såå söt!! =)

Tyvärr så har juh min cykel svikit mej.(Hjulet vägrar rulla) På cykelhelvetet!!! Så nu måste jag BÄRA den ner till stan.. Så önska mej lycka till.. för de lär jag behöva!! Haha =P

I dag har de varit en toppendag på universitetet.... Rörelse hela dagen..Me like =) Bara till att hoppas att eftermiddagen/kvällen blir lika bra den.. hehe ska juh för första gången i mitt liv ge mej i väg på lite yoga! =P Så nu kommer jag förhoppningsvis hem som en ny person.. Haha!!
Sen efter det är det tv-kväll juh.. Lr iaf vid nio.. Ikke sviker vi Desperate Housewifes inte.. Myspys med Malin-Palin!! =)

Saknar min Sebastian <3




LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0