Söndagskväll..



Jaa, då var de söndagskväll igen,å snart dags för en ny vecka.. =)
Helgen var verkligen toppen, som helgerna brukar vara nuförtiden märkligt nog.. Haha!
I går hade jag en riktig slö-förmiddag,gjorde minsta lilla... hmm ja jag städade ju lite innan jag for hem till Mams å Paps. Åkte med Tessan & co. haha..kissen var en riktig vilding!

Väl hemma var allt som vanligt med Mami å Papi, fixade å donade massa..precis som vanligt =)

Å på kvällen kom min Sebastian som jag längtat efter <3 Helt underbart, fast synd att tiden ska gå så fort bara.. Suck* Haha, kommer väl i af vara helt mörbultad efter din roliga lilla lek..Men vänta bara, jag är bara ur form..Haha! Sen är de payback! =P
Hade velat att helgen varit sssååå lång.. men men! Snart helg igen!! =)

Ja, som sagt en riktig myspyshelg var de!! =)

Tänk, att en person kan göra så hjärtat tar ett litet extra skutt och det där extra lilla leendet!! Är inte livet bra underbart ibland??!! Tack! <3

image9




LOVE

Kommentarer
Postat av: Sushi

Förstår att du ville att helgen inte skulle ta slut...hihi...ja duvisst är det underbart att en person kan beröra en så mycket, att det alltid finns en plats i hjärtat för den personen! blir så glad när du är lycklig! Å du vet att du alltid finns i mitt hjärta vännen! Du finns alltid där å jag här för dig! Puss på dig vännen å ta hand om din babe!

2007-10-08 @ 18:00:41
Postat av: Sis

Vad fina ni är tillsammans, roligt att se min sis så lycklig!! puss

2007-10-08 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0