Strålande solsken å här sitter jag INNE!!!

Jaa, i dag är det supernice väder ute!! Men jag har inte orkat ge mej ut...Ännu!! =)
Gårdagen vart superskoj..Jag Jennie, å Ida begav oss ut för att hitta hem till Åsa.. hehe! Bodde närma Ida.. men alla husen ser ju likadana ut..så inte lätt å hitta rätt!! Haha

Men tillslut hittade vi, man kan ju inte ha ett stort träd framför husnumret.. De fattar väl vem som?!! *Morr*
Skoj kväll fylld med skratt, fniss & snack =) Kortfattat en typiskt tjejkväll..
Sen bar det i väg på cyklarna ner mot bion..Å din cykel höll ju trots allt Åsa, fasst den var ganska ranglig? Hehe!
Tack för kvällen tjejjer!!

I dag är en såndär typiskt slödag hos mej..Ska börja packa lite sen tänkte jag..Åker hem i eftermiddag!! Ahh, ska bli härligt å ses nu <3

Nepp, ut å njut med er nu! Ska jag göra i af!!!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0