Blivande Idolsökande?? :P

I dag är det en sån där slö eftermiddag.. Å de regnar å är allmänt tråkigt väder ute.. Därför de känns extra bra när man snart ska rigga om å bege sig till Gymet för att plågas lite =) Me like.. hehe!!

Fastnade framför Idol i går.. som vanligt ;) Att vissa människor på denna planet Tellus inte förstår att sång kanske inte är deras kall på jorden.. hehe!! Men vi tittare har juh otroligt skoj åt dessa nissar..i af jag! Moahahahaa* Och jag måste nog erkänna.. att jag innerst innerst inne är lite avundsjuk på folket som går till final! Vem skulle inte vilja ta emot jublet från publiken när man ställer sig på scenen... Men suck* Vad är en plats i Idol-finalen??!! =P

Därför måste måste måste jag bara få provsjunga de nya sing-star!! Ahh, blir juh alldeles till mig när reklamen kommer..Lättroad?! Jepp, that´s me ;)
Så kompisar??!! Nu samlar vi som sjutton så vi kan köpa de nu...=) Ja, bäst å förklara för folket.. att jag har en viss förkärlek till allt vad karaoke och sing-star heter!! Men ni måste hålla med mej.. det är juh bara FÖR kul! Wiiee*

Såg en sååå söt liten voffsing i dag!! Nawww* Jag smälte direkt å önskar nu att vovsingen min var liten hundvalp igen!!! =)



Nähä, dags å göra lite nytta.. har en riktigt tjock bok  som ligger å väntar på mej...*morr*





LOVE/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0