Ny dag, nya möjligheter..

Ja, då har skaffat en läcker blogg nu då.... Dags för mig med att uppdatera mej lite....=P

Veckan har varit hade jag helst dock önskat att jag kunnat Turn back time..Så det hela inte hade behövt hänt! En vän omkom i en mc-olycka...Tänder ljus för dej hela tiden,och tankarna går till dig och närmast familj! Men du kommer alltid finnas i våra hjärtan..Du gav oss de skratt och leenden som bara du kunde..Många fina minnen som jag ska ta med mig och se tillbaka på....Tack för att jag fick lära känna dej!!!!


Egentligen borde jag göra en massa saker nu, packa, städa, plugga..Men orka ta tag i saker just nu... Följer min instiknkt..ÄR man inte laddad för plugg, är det bättre att göra andra saker,så kan man plugga en annan dag =P Hehe!!

Andra Växjö-veckan har ändå varit bra! Har juh träffat min campus-bästis Malin en massa.... Vad vore mina kvällar här utan dej.. Å snart blir de Grey´s Anatomy & alla serier vi bara INTE KAN MISSA!!!!! Å kommit in i höstens träning med.. sådu gäller det å bli fit fot fight inför vintersemestern 2007 =P För nån beach hann vi juh inte med.. så mycket jobb som de blev i sommar..*Pust*

Nepp, så nu är de hårdträning, cashewnötter & Vatten som gäller =P Maria ställer du??!!

LOVE/Lina




Kommentarer
Postat av: maria

klart jag ställer =P hihi!!

2007-09-13 @ 10:25:09
Postat av: Sofie

Skitsnygg sida Lina! Du är ju bara för bra du.. Älskar dig! Måste även tacka för en jättetrevlig fikastund i lördags. Du förgyllde min födelsedag!
puss o kram

2007-09-20 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0