Regnig Söndag..

Nu är de slut på praktiken, så nu är jag på plats i Växjö igen ;)
Haft de bra hemma de 2 veckorna jag var..

Begravningen var sååå fin. Allt så vackert och fridfullt. Än känns de overkligt, vilket vi brukar prata om. Marcus, som alltid var glad å superstort leende på läpparna, och de där härliga skrattet du hade..
 =) Det är de vi ska minnas utav dig, å vilken underbar människa du var!!

Som prästen sa, eftervärme!! =) Ett mycket fint ord... du finns med i våra tankar och hjärtan. Och där kommer du, Markus stanna för evigt!!!

Å i fredags var de bowling som gällde för fulla muggar.. haha!! Riktigt skoj.. å Lina & Jag kom ju nästan på toppplacering :P Stolta!!! Mysigt var de i af.. tack kompisar!!

Sen for syster å jag hit till växjö för en mysig Siss-helg!! Superhärligt, med både bio, shopping och god mat! =) Något som snart skall göras om.. okej?! =P



Å mina älskade vänner, tack för att ni finns där i vått och torrt! Finare finns inte!! <3

Love


Kommentarer
Postat av: Maria

Du finns alltid i mitt hjärta..!! <3

2007-09-30 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0