8 April

Då var det en ny vecka med nya tag... Känner mej lite vilsen här i Växjö, lever liksom inte riktigt någonstans just nu... Det enda jag vet att jag har, det är min resväska som jag ständigt kånkar på var och varannan helg. Vill inget mer än att stanna kvar i Vetlanda när det blir söndag kväll... Men men.. måste tillbaka till Vxö.. Å här är verkligen allt underbart egentligen!! =) Det härliga tjejgänget är bara för underbart!! Bättre brudar får man leta efter..=)
Men ändå är det ngt som gör att jag vill hem.. Tror det är det där som kallas för kärlek??!!

Haha, vilka pengadiskussioner vi hade i går Ranne och jag! Haha, det är inte lätt att vara stundent och lägga upp sin studieplan inte ;) Men men.. vi ska nog lyckas till slut i af! Mysig lunch hade vi i af!! Tack!!

Blev dunderglad häromdagen när Mami kom förbi hos Babe och lämnade lite nybeställda kläder..!! Woho!! Jag som älskar att gå modevisning!! =) Tro de lr ej, så passade faktiskt allt.. har en förmåga att alltid få hem fel storlekar eller fel modeller..*morr*  men icke sa nicke! Alldeles korrekt!! Good Work!! =) Så nu har även jag liitte nytt.. Kunde verkligen behövas.. hehe! Lr inte??!!
Men som min goda vän Linda sa igår..När man pluggar måste man berömma sig själv med lite kläder då och då.. OCh det är precis det jag gör..Hihi!! Då och då blir ganska ofta ibland.. i af om jag å Malin släpps lösa på stan...=p Men so what!! Ska de va så ska de!! =)

Saknar mina tjejjer såå mycket, ni vet vilka ni är! Kom hem för jag måste få krama er lite!!!



                                                                              
  

Kommentarer
Postat av: Tvillingen

oj har visst missat alla dina häärliga blogginlägg på sistone.. Har haft så mycket med mejj själv och plugget att göra så jag har inte hunnit med någon annan.. =/ Känns lite ruttet..! Men du är den som alltid finns i mina tankar och mitt hjärta..! Du e helt enkelt underbar och jag saknar dej. Tyvärr kommer jag nog inte kunna komma hem och ge min lilla gobit en kram snart för det e så mycket i skolan just nu.. =/ Men vi vet alltid vart vi har varandra iaf..! Saknar dejj hjärtat!

2008-04-09 @ 14:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0