Åldersnoja??

Ja, då fick jag precis reda på att jag levt i 8057 dagar, å herregud.. så länge å inte åstadkommit mer!! =P Det är skärpning fröken Lina som gäller!! Så många dagar, och du har inte hunnit med fler resor å roadtrips! Jaa, jag får helt enkelt lägga ett april-löfte, eftersom nyårslöftet sprack ganska fort!

Nu är det Roadtrips, weekend och resor som gäller för mig framöver..Såå vill ni åka, let me know!! ;) Vad jag dock funderar på är hur jag som student skall kunna ha råd med allt detta.. Tack & lov finns de en mami och en papi!!

För det är faktiskt sant.. mitt skoförråd, börjar bli lite för fullt..så det behövs nog lite skor att göra de andra pumpsen lite sällskap i garderoben...Så en liten trip till Barcelona hade inte vart helt fel...=)

Åhh, jag önskar jag hade en garderob man kunde gå in i..Åååhh, rena himmelriket. Men Lina var tacksam för de du har i stället.. Bla bla bla bla bla.. Jag ska nog skaffa de som löfte i stället.. Vara tacksam för de jag har.. Å sluta vara så krävande när de gäller allt som har med shopping och göra.. Men hallå hur kul skulle de vara egentligen?? Njae, jag fortsätter nog stadigt på den vägen jag redan går på.. ( I mina fantasier på shoppinggatorna i NY)


Förresten, så saknar jag min gamla Mobil, som var såå jag.. suck*

..::Oh Lord, wont you by me a mercedes benz??::..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0