Ännu en solig dag.. fylld av tentaplugg.

Ja, i dag har de nog vart värmetopprekord.. wiieeee* Men men, lyckans ost som vi studenter är har dagen varit fylld av tentaplugg och även lite sökande av vetenskapliga texter!! Ge mej lite ledigt för tusan..

Hatar verkligen detta förbannade jävla tenta.. (sorry mami, men de var befogat).. Haha!!!
Efter skolan så gick Mim och ner å sola lite vid husknuten, hehe skulle plugga.. men eftersom vi inte hade setts på heeellaa dagen. Så var vi tvungna att prata lite annat juh =P Men men.. efter en hel dags pluggande var vi värda de! Hehe!!

image70
Detta är just nu mitt liv, roligt lr inte??!! Jaaa, tur att det är liite färgglatt i af!! Kill me...
Längtar som tusan tills detta är över, då är de bara att sätta igång med nästa uppgift...

En sak är klar i af... När denna tentaperiod är över, då hittar ni mig i Gallerian med flera fancy kassar! Kan jag ju hoppas i af..=P För som sagt, har man pluggat mykke, måste man unna sig lite. Å såhär mycket har jag inte pluggat på länge länge...

I dag blev jag lite glad i af  =P Ska i väg till Martina sen (när pluggandet är färdigt).. Var verkligen evigheter sen vi sågs. Lite tråkigt.. men samtidigt kan man förstå.. båda har fullt upp och att jag ofta åker hem till Babe på helgerna.. Har mycket att ta igen så de ska bli en mysig kväll...

image71
Haha!!Den här bilden var inte tagen i går.. =P Flleeeerrra år gammal.. Å tror både Martina och jag kan hålla med om att man blir snyggare med åren.. Men grymt stolta var vi över våra nya brillor.. Saknar den tiden!



..::Hemlängtan::..

Kommentarer
Postat av: Tobbe

"båda har fullt upp och att jag ofta åker hem till Babe på helgerna.."

Jag bara undrar men är inte Babe den där modiga lilla grisen...;) Du får hälsa till sebbe när du träffar honom..hare gott ladie

2008-04-23 @ 20:22:57
Postat av: Sushi

Ja, plugga man mycket så är det klart man måste shoppa lite! hihi

2008-04-25 @ 14:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0