Bli inte lurad av vädret..

Ne, det ska jag tala om.. Klä er inte för bart än... Då kommer förkylningen och knackar på dörrn!! Säger jag själv som suttit och solat HELA dagen.... Hehe, men de gäller ju att passa på när den väl kommer. Å tentaplugg i solen e juh bland de bästa som finns...Men hmm, jag som är inne på å läser om energi, hållbar utveckling å bla bla bla.. vet ju mycket väl att man ska skydda sig mot solen just när nedbrytningen av klor och brom är i full gång.. Men what the hack.. ska man böja jobba på brännan till sommarn, är det bäst att sätta fart..=P Men jag kör med att jag satt i lä på min franska balkong, så strålana nådde inte dit.. Säkert att min lärare skulle köpa detta. Men i af!!

image69
Burn baby burn :P Jepps nu har de lagt sej.. det röda på nosen, dagens början till en bränna 2008..Haha!!


Kom precis efter en härlig grillning med tjejerna.. Å vi kan alla säga: - Jonnys senap slår allt!!!! HAHAH!! =)
Riktigt mysigt var de, men sjutusan så kallt de blir.. sitter å småhuttrar lite nu.. Brrrr* Ja, just de.. vi kom ju inderfund med att det var sommarns första korv =P
Åhh, jag slår vad om att vi har den fräckaste grillen på campus.. woho*

Just de, jag gjorde ett test häromdagen!! 27 år??!! What, de var min mognad i ålder.. ojojojdå..=) Hehe.. här är man mogen.. Å vissa som påstår att jag e lika omogen som en 14 åring!! Sebbe, se nu har vi detta svart på vitt.. Haha!!

Hörde av rykten att min bil är ute och crusar på stan??!! What Mami??!! Är de du som kör runt med min pärla.. Oj, vad jag saknar den nu!! Men snart pärlan är jag hemma, & då ska vi ut..Haha!!


..::Sommarn är här igen och allt känns så underbart::..



 


Kommentarer
Postat av: Sushi

Ja snart är sommaren här å jag längtar så! vi har ju redan pratat massa om den och en sak är säker att det blir massa badminton och kubb i sommar hos dig!:)Å grillfest också förstås!hihi...

2008-04-23 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0