Face Stockholm...

Jag har blivit kär!! Var på Face innan och fick rådgivning och smink..Guudd så underbart det var att sitta där och se hur bra de lade grunderna till Make-up:en..=) Helt sjukt skoj.. Börjar nästan fundera på om man skulle pluggat cosmetolog.... Men njae, jag håller mig till mina älskade små knott....

Fast nu e ju det dumma.. att jag är ett X-antal hundralappar fattigare.. *Suck* Men de var det sjutusan värt! =) Hehe!! Fiinna produkter, får vi hoppas i af =) Tack Sis, för den fina julklappen!!

Just de, på mitt kylskåp sitter den fiiinna biljetten.. I Oktober drar jag plus 9 pers till på Björn Gustavsson & co. Haha.. Kommer bli riktigt skoj, å mysigt att äta lite innan.. fast nu är det ju ganska långt kvar tills dess.. men i af!! Innan dess skall de bli en grym sommar, med jobb å massa sol (hoppas jag i af ).. Å det viktigaste av allt WINNERBÄCK!!!! =) Wiieeehooo* Då har jag bestämt solsken och skönsjungade tjejjer..(Mia, jag & Sushi)

Är riktigt sugen på en weekend.. antingen London lr Paris... Med enbart fancy shopping, Drinkar & Massa skoj!! Ngn som är intresserad på att joina mej på denna lilla trip??!!


Hahahaha..Guudd, jag sitter juh här och skrattar högt när jag tänker på vårt cykeläventyr vi hade i går =p Haha!! Aldrig har jag haft så skoj på vägen till City.. Å konstiga ljud från Rannes däck... lr var de väskan??!! Haha..
Nee, usch så synd jag tyckte om dej som fick cykla på ett halvt punkterat däck!! Dessa jädra cyklar som alltid ska krångla..Men efter mycket om och men kom vi i alla fall till stan, och hittade en pump =P
 
image33
Haha, här är i af alla på G.. efter ett cykelras(som vi inte talar högt om) Haha!! Attt man kan ha så skoj på en sak som rullar och har två hjul och styre..:P

      Denna Baben var i alla fall på G, Även efter cykelraset..men ta inte åt dej =P

Efter mycket om och men blev vi alla glada efter en morotskaka och lite juice på Tufvan..=) Ranne & Catrin är pigga och glada å på väg till föreläsningen..     Sooo Cute!! =)               


     



..::Det gör såå ont::..


Kommentarer
Postat av: Mim

What! hahahaha, okej jag bjuder på den baby! Ja jisses vilket sjujäkla äventyr det va. Tänk va kul man kan ha när man studerar ;) Nu vill vi bara glömma tentan och tänka på allt skoj. Och ja, JAG vill följa med dig på nya äventyr! Vart härnäst?

2008-04-17 @ 16:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0