Helgen som var..

Jaha, nu var festligheterna och helgen slut, och ännu en ny vecka med nya tag..=( Suck* Orka med allting säger jag bara!!

Helgen vart i af toppen, efter en rolig bussresa, med snack, illamående å huvudvärk kom Linisen och plocka upp mej i den utmärkande gula, men dock läckra bilen! ;) Jag som trodde de skulle bli mysigt resturangmys på kvällen... men ikke ikke.. I stället bar de väg hem för att snabbt get ready for a parteyy!! ;)
Verkligen en toppenkväll, med underbart sällskap, polisbilar som stannar..(Oups*) och grymt snygga dance moves på heta Utposten.. Haha!!
Men blev grymt förvånad när jag kommer ut i högklackade pumps, klänning och strumpbyxor.. SNÖ??!! What??!! Gissa om vi alla blev grymt sura... Å jag som bara hade mina sommarskor med mej hem.. Typiskt!

Men men.. nu är den i af borta, har blivit ersatt med regn.. Mindre skoj!

                      

Tack för kvällen!! :)



..::Tack, för allt ni gör för mig, utan er skulle det aldrig gå::..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0