Hockeyfinal & Sushinight =)

Jaa, då var det då dags för Lina att lära sej äta sushi i kväll.. På ostadiga ben, begav sej Ranne och jag ut för att köpa det sista för att det skulle bli en lyckad sushinight! =)
För visst är det lite så.. ska man någonsin kunna bli lite fancy fancy, så är ju faktiskt Sushin ett måste.. Haha!! Vet att mina vänninor(haha) håller med mej om detta.. Sushi, vinka å köra XC90 lr Audi.. Hehe.. jaa detta hemmafru liv... undrar jag om de kommer bli av.. Men de låter inte så tokigt.. Dricka latte, fixa manikyr och proppa stats-jeepen full med shoppingkassar.. ÅÅhhh... underbart! Okej, Lina back to reality och kvällen som var..

Som sagt  jag satt å var dundernervös för hur jag skulle kunna äta det där äckliga och gröna som faktiskt luktade ehm,Pekka??!! Men riktigt gott faktiskt! Ngt jag gärna ställer på igen.. så nu är jag ett steg närmare Fancy-världen än vad jag var innan! ;) Haha....


Hade verkligen en superskoj kväll, tack vare er tjejjer.. som förgyllde den till tusen!!! =) En heeel crazy kväll.. med ljudnivå upp till tusen!! Hehe...=P Märkligt att sex tjejer kan låta som ehm... ja ett dunderparty!! Haha!!!

image49

Det härliga Sushigänget.. Men den ena pärlan saknas.. Våran Ranne..(fotograf, en mykket bra sådan.. ehm..Sivans i ons..HAHA)

image50

Jag & Carro is in Sushiaction..

image51

TADA!!! Time foro Sushi girls!!! =)


Å pricken över I:et.. HV TOG GULDET!!! HV-BLÅ!! Tjaaa-La-La-Laalaalaa


Kommentarer
Postat av: Ranne

Guuud vad fina våra sushi blev!! Och mysigt var det, jag trivs så bra med dej och de andra tjejjerna! Hoppas du har de bra med din syster idag!Kramis

2008-04-19 @ 18:24:44
Postat av: Tobbe

Hmm, kan du verkligen laga mat Lina...;). Var det gott? Hade bäst

2008-04-22 @ 15:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0