Lill-lördag..

Ojojoj, snacka om att Linas dag började med effektivitet.. Upp tidigt i ottan för å plugga på den förbannade tentan! Solen sken å allt var alldeles underbart!! =) Sen bar det av till stan med Carro å Ranne.. lr rättade sagt systemet..Hehe! Är de basgruppsfest på en lill-lördag så måste man ju ha lite att surpla på till kvällen.. Men själv så tänkte jag ge mej på vinet jag fick av Ken.. Hmm.. Blir spännande! Tysklandsvin brukar juh aldrig sitta fel =P

Men sakta med säkert försvann solen, å ersattes av regn!! Buueee* Hoppas hoppas solen kommer fram. Är de ngt pucko här på campus som dödat en liten spindel??!! För i dag hade vi beställt strålande sol..

Jepps, snart dags för lite skola innan partyt drar igång.. med lite fördrinkar hos Ranne!! =)

Såg min lacoste tröja som hängde så fint i garderoben innan.. den som jag en gång ansåg att jag kommer använda mykke, Används i dag för första gången..Suck* Skärpning Lina!!!!


..::I natt är hela staden (campus)vår::..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0