Lilla Mami...


Ahhh, i dag e de synd om min lilla Mami..<3
I går ringde pappa mej när jag var på parteeyy å var alldeles skärrad.. Mamma hade inte kommit hem från jobbet å klockan var ändå nästan tio.
Skiträdd tar jag reda på numret till chefen, och pappa ringer dit.. Tusen tankar hinner slå mig innan pappa ringer igen å säger att Mami  är på sjukhuset.. Hon hade på ngt konstigt sätt lyckats skära upp mellan knogarna på jobbet...Tacka gudarna för att det gick bra!!!


image72

Så söta Mami & Papi...Oj, vad jag saknar er..men snart kommer jag hem!!


..::Ni är det finste som finns::..

Kommentarer
Postat av: Sushi

Stackars lilla Sivan...jag blev jätte orolig när jag fick höra vad som hänt! Skönt att det gick bra ialla fall! Du vet ju vad ajg brukar säga att jag känner mig som hemma hos er...som mitt andra hem!:)eller tredje hem nu när jag bor här i Sthlm...hihi
Jag släpper inte din hand vännen! Puss

2008-04-26 @ 12:44:00
Postat av: Sofie

Nämen usch vad otäckt..jag förstår om ni blev väldigt oroliga..stackars sivan

2008-05-07 @ 18:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0