Parteeyy..

Jaa, i går var de då dags för basgruppsfest.... Självklart ska det alltid starta med lite insidenter innan man kommer iväg..=P Som vanligt hade jag stumpbyxor-problem... Men efter en snabb cykeltur till Ica i high heals så var vi redo för fest!!
Fördrinkarna hos Ranne var toppen, å de toppades extra när vi kom till Johanna.. (What a lovely apartment!! Heelt superfin)... Där bjöds på ännu mer martini blandat med saft! Riktigt gott ;)
Efter en härlig vinst i hockeyn å massa skratt å flumm bar det iväg till sivans..
Där det fälldes en hel del roliga kommentarer:
- "Drick inte med näsan"
- "Man måste vara 21 för att komma in här".. Eehhmm, i vi är faktiskt 22 grabben! Plus att vi ville bara ha vatten i baren....
-"Ojdå" (när Ranne kom ut från toan å blev en aning chockad)
"Jag är en hund som heter Svarta Max" / Tilde
"Jag hade kul när jag skrämde er ända till Sivans" / Martin
"Nu lägger vi i kärringbacken" / Ranne & Jag
"Det känns som man är PÅ Grekland..eller Thailand" /Ranne, när hon skutta upp på bordet ;)
"Ni vet att de är 21årsgräns här va?" / Bartendern

Hehe, lite internt mej ack så skoj!! :)




Jaa, en helskoj kväll.. fast har kommit underfund med att jag inte skulle tagit emot min partyprinsessas Rannes drink.. Men va fasen är de fest så är de!!!! Helkul i af.. som slutade med att jag hmm.. nästan missade att svänga i nerförsbacken när de kom ngn å gick.. Å dessa fyllon som inte kan gå rakt på vägen hem från sivans.. Haha!

image47

Redo för lite BG-ferre =)


image46
Ojojoj, såna här bra toaletter skulle finnas överallt.. tacka vet jag kompistoan! =)



..

Kommentarer
Postat av: Mim

Hahaha,visst är den fin kompistoan på Sivs! Jag har ett kort jag också minsann *stolt* Ni är för söta på bilderna! Hoppas ni hade en rolig kväll, det verkar ju så iaf ;) I wanna know it all later!

2008-04-17 @ 16:25:37
Postat av: Tobbe

Usch...Vad skulle din mamma säga om dessa utsvävningar med en massa alkohol och sexorgier på nått flashigt studenthem...usch...lol ;P

2008-04-17 @ 22:59:06
URL: http://tubensgalnacirkus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0