Underbara Söndag..

Haha, söndagarna brukar ständigt för studenterna kallas för ångest-dagen!! Hehe.. men i dag är de ingen ångest här inte.. Dagen börja med cute sms från Babe..<3

Sen efter ngr sms var förmiddagen fixad.. Mim och Lina bestämde sig för att plugga nere på slottsängen. Så vi tog, filt, brillorna å lite dricka och gick ner till den underbara solen =) Som den lös å värmde oss.!!!
Haha, tyvärr blev de inte så mycket plugg, har knappt hunnit med allt viktigt snack på hur länge som helst. Så de blev bara snack och snack.. Å massa mys på ängen!! Å framför allt skratt när en kille öppna balkongen i bara kallingarna å börja snacka på ryska.. Haha!! Han trodde la han var på hotell lr ngt..=P Whatever!!

image64

Där låg vi och talade om allt viktigt i denna värld tills vi båda började känna hur det började klia i shoppingfingrarna.. Sååå vi kilade hem och riggade om till Shoppingen..=P Ahhh, saknat mina shoppingturer med min Malin!!

Jaa, lite blev de handlar i af.. å lite lunch oxå. Men attans va arga vi var när uteserveringen var full, så vi fick käka inne..*morr*
Men myysss var de ändå...image65
Jepps, då var en del av vårens plagg inhandlade =) Wiieeehhooo*

I dag är allt verkligen toppen.. Solen heeella dagen, å kvällen avslutas med Pretty Woman med Malin.. De enda som skulle kunna göra mig ännu gladar... Ja, det är en puss från Babe!! <3



..::Lycklig & förvånad::..

Kommentarer
Postat av: Mim

Älskar dig vännen! Du betyder så otroligt mycket för mig, det är när jag är ifrån dig som jag märker hur mycket jag uppskattar dig och vår vänskap. TIllsammans med dig har jag alltid så roligt. Du är underbar vännen. Vill bara tänka på allt roligt som vi ska ha på vårt campus, vill inte tänka på att denna tiden kommer att ta slut. DU kommer för alltid att vara min vän- en underbar sådan!

2008-04-20 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0