God morgon gråa himmel...

Ja, jag vaknade av att jag trodde det var mitt alarm som gick på.. Haha, helt väck. Och babe fick sig ett gott morgonskratt. Haha, som vanligt får jag väl säga att jag bjuder på denna...

Jag kan köpa att det är dåligt väder i dag, ska juh ändå bara jobba..;) Men i morgon ska det fina vädret börja då jag e ledig å ska på ÄVENTYR. Upp tidigt i ottan för att åka till lägenheten.. Jaa de hela kommer nog gå bra..
Aotch, nu har hela foten plus halva "smalbenet" somnar.. Smärta! Sååå, jag kanske inte kan gå till jobbet??!! Haha..

Nope, nu ska jag kila.. frukost nästa..

Missade Gossip Girl i går.. Denna wonderbara serie..:)

Bye bye friends and lovers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0