Hårproblem??!!

En kopp choklad gjorde susen när jag knappt kunde prata i dag.. Så nu är jag på G igen! =)
Mitt stora världsproblem har nu blivit blond eller brunett??!! Haha, men de lutar ändå mot de blonda en gång till.
Börjar gå lite för långt eftersom jag i natt drömde om att jag irrade runt på olika salonger.. Suck* så när jag vaknade var jag hheelltt slut! Haha jobbiga beslut! ;)

Nee, nu ska jag fixa till håret lite, som tro de lr ej.. knappt behöver ngn fix i dag.. Räcker med att dra fingrarna genom håret & voila ;)


Kommentarer
Postat av: Sushi

Du e alltid så fin i håret! Å du är l ika fin i alla frisyrer som du haft genom åren...du ändrar ju med jämna mellan rum..å du passar både som blond och brunett!

2008-08-27 @ 11:48:30
Postat av: Cilla

hihi du är alltid lika fin i alla färger du har på håret!! lika fin i både brunt å blont! fuskigt ler

ha det bäst gumman

2008-08-27 @ 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0