Regn regn & regn

Igår var det dags att ta picket & packet å fara till växjö! Konstigt nog.. haha packade vi heella bilen full! Slutar aldrig att förvånas över hur mycket kläder man egentligen har?! Plus alla väskor som jag var tvungen att ha med :)

Hade en supermysigs dag med Sushan.. Men självklart kom en STÖRTSKUR när vi åkte.. Haha.. heelltt flumm ibilen men vi överlevde juh det med. Jag försökte tänka att det kanske var meningen att jag  inte skulle vara här.. Haha.. men tror inte Susanna köpte mina tankar direkt heller..:S



Dyngsura, men ändå blir man sjukt glad av att vara i hennes närvaro <3


Kommentarer
Postat av: Sushi

Ja, det var väldigt många väskor du hade med dig...har du använt alla dessa i sommar ?:) men som sagt måste ju variera sig...kan ju inte ha samma väska jämt...å du e ju så modemedveten så du e ju noga med det där! Du är bara bäst!:) puss

2008-08-20 @ 10:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0