Solen var är du??!!

Jag gick ut med hopp om att solen skulle stanna framme denna söndag. Att jag skulle få kisa upp mot himlen i mina svarta solglasögon... Så jag gick ut i min kofta & hoppades på det bästa.
 Självklart när vi kom ut ur butiken var det SPÖREGN, och jag konstaterade med en klump i hjärtat att sommarn nog ändå är förbi...:S Eller börjar närma sig sitt slut i af.. Men susanna & jag ska njuta ändå av våran ledighet! Hahahhaaa...

Var lite party i går hos Henke, efter att vi varit på Grill med Babes grannar..=) Trevliga dom där..
Som tur i oturen var, hade Sushi glömt min juice.. Hahha, å jag schwampen Lina hade ingen större lust att dricka rent.. Tro de lr ej.. Hahaha....Åh, förresten så kan hon juh inte göra det utan sin schampbästis Mia heller.. fattar väl alla.. Suck! ;)


Nope, istället blev de en & annan cider! Mumma!!

Sista jobbardagen i mon....Härligt!

Sooo long!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0