Som en ny människa..;)

Tisdag morgon & vädret är.. TRIST! Vaknade & ville ha kvar Sebbe i sängen hos mig..Men jobbet kallade så efter en stund när han gått....gick jag upp & tog en uppfriskande lång dusch med inpackningar & heella kitet!
Så nu känner jag mig som en ny människa :) 
Så med min nya drog. Teet, sitter jag & myser framför ngn dålig komediserie på Tv:n..& blir pissed off på getingen som ständigt flyger här inne! Snart är han/hon/det ett offer för cosmopolitan...

Sorry kära djurvänner, jag är en utav er..men i detta fall handlar de om getingen eller mig. & jag sätter faktiskt mig i första hand. Men ska göra allt för att han ska få flyga ut genom fönstret.. så oroa er inte ;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hahaha!! Jag tycker getingen kan bli ett offer för cosmopolitan!! Lätt!!! Det säger jag som är djurvän hihi!!! Getingar ska dö!! Hahhaa!! <3

2008-08-26 @ 09:25:23
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja..den försvann juh sen..så de blev inte så mykke mer med den :P hihi tur för den..

2008-08-26 @ 19:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0