Stora flickan..

Det är inte lätt för en bästa vän att våga släppa taget av någon som stått så nära mitt hjärta i mer är 10 år..
Vi har gått igenom roliga stunder, stunder av chock där vi mötts i tårar & även fina minnen vi kommer bära med oss genom hela livet.
Ju äldre man blir, växer vänskapen starkare trots att vi inte kan ses varje morgon & hela dagen längre. Men jag vet att för någon som du.. så kan jag lämna henne i tryggt förvar hos dig.
Har alltid känt ett visst ansvar för denna tös, lika gamla är vi..(trots att jag e några månader äldre) Men det ansvaret är dags att släppa nu
Jag har aldrig sett henne så lycklig som du gör henne. Det känns bra & jag vet att du är bra för henne...
Det värmet gott i mitt hjärta när jag ser dig titta på henne, & hoppas att det blicken kommer finnas kvar när höstkvällarna närmar sig & ni befinner er många mil från varandra.

Hon är min lilla vän & kommer alltid vara. Men jag hoppas att vi tillsammans du & jag kan dela på henne??




Kommentarer
Postat av: Sushi

Nu känner jag tårarna rinna ner för kinderna...du är så gullig! Du är min bästa vän! Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! Å jag är så lycklig nu! Puss puss

2008-08-20 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0