Strimmor..






Det är bara strimmor, ett litet kliv ut i världen,
vartän vi kom ifrån, vartän vi ska nånstans
Håll min hand i vimlet, människor som tror har en chans,
Människor som tror har en chans
Strimmor, är grus i våra ögon Vart ska vi åt för håll?
Jag kommer aldrig hitta hem igen så det spelar ingen roll
Lasse Winnerbäck Strimmor

Hur ska jag kunna veta, & hur ska jag göra. Hur ska jag igöra för att inte göra fel. Tankarna kommer alltid i fatt mig. Kan inte springa ifrån dom. För dom kommer när jag inte orkar springar mer.
Leendet kan alla ha. Men vad gömmer sig bakom det? & framförallt hur känns det i Hjärtat..där alla känslor samlas?? Kan du berätta? Jag kan, men orkar inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0