08.08.12

Vaknade upp hos kärleken idag, kändes lika bra som vanligt. Mensommaren arbetande timmar börjat ta ut sin rätt nu..Därför tog jag mej allt en liten sovmorgon idag! =)

 JAg börjar sakta men säkert bli lugn! Haha.. jobbet sliter på min överenergi..;) Får jag själv tala så anser jag att tom. mitt pratande blivit mindre..WHAT??!!! Shit, jag måste vila ut mig nu.. så jag är Babbel- Lina snart igen!
Hehe, jag är nog de lagom till helgen.. Babe & jag har nämligen ett nytt litet knep som vi ska testa på.. Men de är en hemlis.. Men foto kommer komma ut på bloggen!!! =P Haha..


By the way.. satt & kikade lite igår.. Funderar på å gå till en fotostudio här i närheten.. låter så spännande & ngt så roligt!! Flera år sedan jag fotade på ritkigt nu.. Jaaa, de måste vara.. på Gymnasiet! Ojojoj, så gammal jag blivit nu! =P
Såå, de får nog bli på min önskelista till julen som närmar sig sakta men säkert..Haha!!

Sitter & funderar på om jag ska återgå till brunett, lr om jag ska vara "blondie" ett litet tag till.. ärligt så trivs jag i de blonda slingorna till tusen. Men vad kan slå ett riktigt gyllenbrunt hår??!!






..::The way you kiss me goodnight:..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0