Välkommen till vuxenvärlden..

Livet är härligt när man kan leva det på en räkmacka..När man kan glida runt lite så som man känner för de,ta dagens som den kommer..

Denna räkmacka levde jag konstant på året efter studentet..Men tur vad väl det att mackan tog slut & riktiga världen visade sig för mig. Men visst.. när jag ser tillbaka på de.. faaann så gött det var! Inga utgifter & dagarna & framförallt helgerna bestod av shopping & massa festande på olika ställen..Glassigt, men de kändes bra att gå vidare till studielån & hopp om en framtida utbildning på universitetet...;)
Japp,jag vill välkommna mej själv till vuxenvärlden..Speciellt i dag har jag samlat många poäng..
Det har varit en dag då jag hunnit med både banken, biblioteket Ica & flera koppar Te;)

Ja, kalla de var ni vill..Men jag vill i af anse att jag skrapat ihop lite poäng, eftersom jag på banken pratade om framtiden.. Woho* Hahahaa...

Nee, nu ska jag återgå till min kära kopp te:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0