Vill ha..Pappa??!! ;)

Reklamen damp ner i Babes brevinkast & snabbt kilade jag bort för att se vad som där fanns att hitta..Genast såg jag va
jag ville ja..En systemkamera! ;) Om ni inte redan visste så har Lina alltid en kamera sin purse ;) Jaa, Vetlandafolket vet detta mycket väl. Haha! Kanske för väl ;) Såå nu önskar jag mig en ny kamera..

I morgon ska jag hem till Mami & Papi..Ska blinka lite fint med mina ögonfransar för Pappa..! Puh* Tur att jag köpte den nya Dior-mascaran.. Haha! Needdåå..

Bye bye friends and lovers

Kommentarer
Postat av: Cilla

hihi ja att du gillar att fota det vet vi ju!! :-) lycka till med å övertala hemma då för en sån kamera du vill ha!! :-)

puss puss

2008-08-25 @ 22:04:44
Postat av: sis

Du kan ju alltid försöka... hehehe...

2008-08-26 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0