--

Nycklen har jag inte längre i mitt orange nyckelband.
Nope.
Numera ligger de själva i Växjö.
Dom hänger inte på min krok.
Tog farväl av lägenheten på riktigt i dag.
Ack så skoj vi haft i den.
Mycket skratt.
Jag kommer sakna den.
Sakna min första egna lägenhet.
Växjöland kommer alltid finnas där.
Min första lägenhet <3


Tom & tråkig.
Men denna franska balkong har vi kikat mycket ut.
Mycket skoj har vi sett.
Mycket har vi fått reda på .
En nyckel till info..
Eller vad säger du Mim?!
Saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Mim

saknar dig med, du kommer ändå alltid vara min vapendragare i växjöland. Gott nytt år! Året som gått har vi delat mycket skratt och galenskaper i Växjö. Massa andra roliga saker kommer vi säkert att dela nästa år :) puss o kramar

2008-12-31 @ 11:53:02
Postat av: Mim

saknar dig med, du kommer ändå alltid vara min vapendragare i växjöland. Gott nytt år! Året som gått har vi delat mycket skratt och galenskaper i Växjö. Massa andra roliga saker kommer vi säkert att dela nästa år :) puss o kramar

2008-12-31 @ 11:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0