Dagens uttjatade nyhet.

Dagen som satte spår i Sveriges historia.
Japp.
Babe & jag satt & åt lite frukost i dag på morgonen.
Å han börja fråga vad jag höll på med.
Va? jag gjorde ju inte.
Men enligt han skakade golvet..
Jag skratta lite lätt & kikade ner i min tallrik igen.
Inget mer med det.
En hejdå-puss
& vidare till bussen som skulle föra mig till växjöland.

Där möts jag av kallebalik.
Jordbävning hit.
Jordbävning dit.

Samtal från Babe, att det faktiskt var golvet som skakade.
Jag tar tillbaka mitt Fniss.
Hoppas ingen blev skadad lr ngt som hände.
Jag & mitt ständiga fnissande.
Men jag har inget hört.
Alla mår nog bra.
I alla fall mitt köks-golv ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

ja jag märkte då inget. haha! :P borde kanske kolla nyheterna lite oftare. :P

2008-12-16 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0