Granletning.

Morgonens bravader var lyckade.
Sebbe & jag begav oss mot skogarna.
Närmare bestämt Mams and Paps.
Där möttes vi av nostalgin.
Hur jag som liten själv följde med Pappa ut & letade efter en liten gran till mitt rum.
En gran som jag senare skulle pynta med de finaste kulorna med glitter i.
De fina smällkaramellerna med My little Ponys på.
Fina minnen som kommer tillbaka.

Men denna gång var det inte till mitt rum.
Det var till oss.
Han och mig.

Självklart alla som känner oss.
Här ska det inte vara ngt litet.
nene.
Ska de va så ska det.
Pappa, Sebbe, Jag å Vovven Leo begav oss på nya äventyr i skogarna.
Dock blev S lite besviken då han inte fick kapa granen med motorsågen
Haha.
Pojkar ;)

Thanx Paps för hjälpen att hinna granen.
Den finaste :)
Som vanligt.
Världens bästa Pappa!

Efter uteäventyret väntade fika inne hos mama som fixade julskinka.
Kan man känna annat?
Annat än christmas spirit??

    

    

                      


Kommentarer
Postat av: Maria

åhh vad skojj. :D jag ska med blogga om vårt granfynd. :P

2008-12-21 @ 20:22:49
Postat av: Anonym

Ja det var en rolig förmiddag i skogen. Vilken tur att ni hittade en sån fin gran!

2008-12-21 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0