Lågkonjukturen.

Jag är nog ändå drabbad.
Jag som stolt spatserade & kände mig oberörd.
Glöm det.
Sakta med säkert känner jag hur pengarna på kontot minskar.
Men och?
Pengar är inte allt.
Haha.
Det där var nog inte riktigt mina ord.
Pengar är mycket.
Att kunna köpa den där tröjan som kanske kostar några hundralappar för mycket.
Eller dom snygga pumpsen som bara skriker efter mig.
Eller bara den där mascaran från Dior som kanske kostar lite för mycket just då.
Vissa kallar det slösa.
Jag kallar det vardagslyx.
Det är det ordet jag älskar.
Vardagslyx.



Kommentarer
Postat av: Maria

2008-12-15 @ 19:45:42
Postat av: Maria

I know honey I know.! Men håll ut jag ser slutet på detta plugg. =) Och det bör du med göra. =)

2008-12-15 @ 19:46:33
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: Anonym

I know honey, I know. Men håll ut jag ser ljuset i tunneln och det bör du med göra. =)

2008-12-15 @ 19:47:44
Postat av: julia

Ja, pengar underlättar förbannat mkt trotds allt...!

2008-12-16 @ 00:12:45
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0