Loved you first.


Jag & han började prata om det.
Eller jag prata,
Han försökte sova.
Första kärleken kom upp.
Återigen.
Jag pratade.
Han försökte sova.
Som vanligt ;)
Jag var nog sådär 6 år.
Han var lika gammal.
Hur jag än vred och vände på mina tankar.
Trodde jag att vi skulle gifta oss.
Visste att vi skulle gifta oss.
Sen kom flytten.
Min första kärlek &
Bästa vän.
Han flyttade.
Jag stod kvar.
Kan faktiskt minnas
Hur tomt det kändes i mitt hjärta den dagen.
Dagarna.

Ja, jag var sex år.
Trodde jag visste vad kärlek var.
Men en liten barndomskärlek.
Vad är den mot den jag har idag?
Inget.
Men just då rasade min värld.

Men vem vet. Då kanske jag inte träffat min man.

Å de tackar jag gudarna för att jag gjorde
Love you forever and always <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0