Nerbränd.

Aldrig i mitt liv trodde jag att jag skulle låta påverkas så av skolan.
Men det har jag tydligen gjort.
Dag in och dag ut.
Plugg
Plugg
Plugg.
Om ett år är det slut.
Fy faaaan
Skönt
Frihet
Pengar

Men till allt detta tillhör:
Vuxenliv
Söka Jobb
Få jobb & arbeta dag in och dag ut.
Semester 3 veckor om året.

Ja, kanske är studentlivet skönare vissa gånger.
Men just nu.
Hade jag gett allt för att ha ett vanligt jobb.
Gå hem och vara ledig.



Jag tar kväll från studierna nu.
Men de enda jag kan tänka på är hur jag ska skriva min avslutning.

Härlig kväll alltså.

Kommentarer
Postat av: Sushi

Håller med dig ibland är man så trött på skolan och studentlivet...men har varit kul att plugga tillsammans med dig några dagar!

2008-12-12 @ 17:58:48
Postat av: Maria

gumman! vi ser ljuset iaf. ;) håll ut.! puss

2008-12-13 @ 00:24:21
URL: http://vildangel86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0