Last New Years Eve.

Detta nyår firas i kylan i Sverige.
För exakt ett år sen firades nyår på varmare breddgrader.
Hur ett nyår i kylan är har jag & mina bara ben glömt bort.
Det enda som vi minns är tolvslaget på stranden.
Alla hundra människor som var där.
Barfota ropades Happy New Year.
Vi var spända på det nya året.
Ett år som skulle visa sig bli toppen.
Fyllt med kärlek.
Glädje.
Ett år jag ska välja att minnas i år.
Men dock saknar jag värmen.
Ja.
Det är nog så.
Förra nyåret blir svårt att slå.
Tillsammans med min Tvillingsjäl hade vi det underbart.
Precis så som man ska ha det.
Ja. Det hade vi.
Underbart.

   


       

 

Kommentarer
Postat av: Maria

2008-12-31 @ 12:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0