Summering 2008.

Det är nu man ska tänka efter & summera sitt år.
Vad gick bra
Vad gick mindre bra.
Listan kan göras ofantligt lång.
Vill jag blotta allt här?
Nope.
Ni som är närmast vet hur mitt år var.
Började bra.
I värmen med min bästa vän.
Hem till kärlek & glädje.
Skolan som tog alldeles för mycket tid.
Nånstans tappade jag mig själv på vägen.
Tack vare M &M hittade jag tillbaka igen.
Nu.
Starkare än någonsin?
Sommarn fylld med jobb.
En liten semestertripp.
Den förbannade stenen som aldrig ville släppa mitt hjärta.
Hösten.
Tog ett nytt kapitel i mitt.
En ny milstople.
Jag flyttade till S.
Mr. Love.
Det vill säga.
Mitt 2008 fick ett bra slut.

Kommentarer
Postat av: Mim

Jag vet att du kommer få ett bra 2009 också. Jag känner din ångest med skolan. Jag började redan igår. Men vet du vad, det kändes hur bra som helst och denna terminen kommer att gå bra. Min sista, din näst sista. :D POSSS

2009-01-06 @ 11:56:09
URL: http://mimism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0