Tankar.



Lyssnar på en låt.
Jag fick låna en ängel.
Vissa förstår
Vissa inte.
En låt som är så vacker.
Men har så mycket känslor.
Sluter jag mina ögon.
Ser jag bara en sak.
Det är stunden där.
Det var så vackert.
Sången & blommorna.
Men fotot brevid stämde inte.
Varför?

Kikade på min gamla mobil.
Såg ett foto på dig där.
Det gör mig glad.
Men samtidigt kommer en stor klump i mitt hjärta.
Och jag känner hur en tår kommer ner från kind.

Har alla frågor svar?
Min fråga:
Varför?
Nej, denna frågan har inget svar.


.::: Fick låna en ängel som spred sitt ljus::..

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har samma känsla, alla frågor finns inga svar med och allt som sker har inte en mening.. Denna tanke gör alltid ont. tyvärr. =/

2008-12-09 @ 18:50:13
URL: http://vildangel86.blogg.se/
Postat av: julia

Usch den där frågan varför kan driva en till vansinne...

Många kramar

2008-12-09 @ 22:49:56
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Sushi

ja den tanken kommer ofta hos mig också...svårt att förstå varför en del saker händer....

2008-12-10 @ 09:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0