Tillbaka till verkligheten??

Ja, då var man tillbaka efter ett långt uppehåll från Växjö.. Kändes både roligt och tråkigt när jag lämnade å åkte hit.. Men som sagt, är ju hemma väällddiigggtt ofta:P
Så de e nog inga problem.. Men kommer sakna min Babe!! <3

Juluppehållet var i af det bästa man kunde tänka sej.. Julafton var toppen med allt man kunde tänka sej, mkt fina presenter, mykke kärlek å mys! =) Precis så som julen ska vara..image18
Det var ju även två utsnygga tomtar som jobbade hårt den eftermiddagen/kvällen!! Haha å lite supriser hann vi med oxå..haha lurade Mia totalt!! *asg* =)

Snabbt när julen var överstökat bar de av Närmare bestämt Playa Del Inglés!! =) Woho* Resan Mia å jag längtar sååå efter! =P
En vecka full med Sol, badande å en och annan drink=P Äckliga sådana..Haha!
Längtar redan tillbaka nu när de bara regnat å är ett jävla skitväder här hemma!! Menn.. såå finna minnen som jag kommer ta med mej...Tack för du gjorde resan såå underbart rolig!

image19


 Å nu kommer snart Sofie hit!! =) Wiieeee!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, japp det var verkligen en surprice när ni stod utanför dörren.. Snacka om totallurad.. :P Men kul vart det.. haha!! Japp Playa del Ingles är en resa som alltid kommer ligga mejj varmt om hjärtat..! Tack vännen.!

2008-01-22 @ 08:07:01
Postat av: Frida

Sååå extremt kul, hörde på en gång att det var du o Maria anade inget:) såå klockrent;)

2008-01-22 @ 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0