Aldrig Nöjd..

Lina, Lina, Lina.. När ska du bli nöjd? Alltid någonting nytt jag vill eller ändra på. Men hur länge orkar man leva i tystnaden? Kommer mina tankar  komma ut?? Ne, dom kommer alltid stanna i mig, & göra mer & mer ont i mitt hjärta..
Men det kanske är bagateller..? Visst, vissa kan påstå att jag lever på banan-skal & egentligen kanske inte ens ska ytta mig om detta??!!

Men allt som är till de yttre kanske inte alltid är samma som de inre känslorna som ständigt stängs av & gör mig mer & mer osäker på hur värdefull jag egentligen är?
Försöker ständigt vara alla till lags, men det är inte alltid det är så lätt.. jag försöker & försöker. Hoppas ni känner av min kärlek till er!

En flicka var i af min ängel i går kväll/natt!! Dina ord värmde när jag som mest behövde dem. Vad hade jag gjort utan dej? När jag kände mig ensam & tom! Tack hjärtat!<3




Haha, kort från en dag med många roliga viner.. Vad vore Lina & Maria utan sitt Bag in Box?! Haha..
Halvstorm, men vad spelar det för roll när man får en kram av den som vet allt om en??!! Nepp, inget!!




Kommentarer
Postat av: Tobbe

stött på problem? Ta det lugnt...be happy...;)

//El tabasco

2008-07-24 @ 11:10:09
Postat av: Maria

Du e min finaste ängel.. blir så rörd när du nämner mej i din blogg. :)



All kärlek till dej!

2008-07-24 @ 20:51:47
Postat av: Maria

och föresten allt kommer bli bra det vet jag och du e alldeles perfekt som du e.!! :)

2008-07-24 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0