Alldeles för sena kvällar, & tidiga morgonar..

Haha, ngn som i dag klagade för att det blir alldeles för sent om kvällarna & det var inte jag :P Men jag kan ärligt erkänna, att Lina är riktigt trött i dag. Så de blev enkelt i dag. Lätt Make & kramade fanns lockarna som jag trodde var borta, men ikke!! =) Så nu blev Lina glad & laddad för en dag på jobbet...

Såå härlig dag i går..Var uppe med tuppen, eller de var väl å ta i. Men vid elva var vi & letade nya brills till mej.. men ingen resultat..Suck* Haha.. alldeles för kräsen, dom ska inte va så, inte den färger... Den där lilla saken gillar jag inte! Hahaahaha.. Så jag fick ha kvar mina gamla.. Men men whatever..=P

Med en Yalla i magen begav  jag mej med syster ner till stranden, för att sedan vänta in Heidi som även hon ville bättre på brännan lite..  Åh, jag måste ju säga för att jag ska må lite bättre.. att liiitte färg fick vi juh i af!!!  =)  Riktigt skoj var de i af!!!

Sen var det hem & duscha å göra sig i ordning för ännu en sväng till Östanå..=) Fast nu var de grillning på schemat =)
Myyssss....6 Självklart kollade jag in alla brillor..Å vad ser jag då??!! Jooo., Tobbe kommer i the lastest CK.. Suck* Jag ska med paya 2000 spänn.. för de var grymt snygga!!!

Nopp, nu bär det av till jobbet.. å glädjedödare som jag e mot alla som har semester, så ska de bli skönt att det regnat! Då går dagen fort! =) MOahahahahahaha*

Sushi & Heidi


Mr. T.. var har du dina brills?? Haha, den
 grymmaste killen =P

Heidi stumpan & Jag... Ehh, jaa snygg röd-bränna jag har! Hohoho!!

JObbet NÄsta!


Sooo LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0