Jag vill.. jag vill jag vill..

Blir man inte alldeles knäsvag av denna lilla tjej??!! Jag kan inte se dessa sötnosar utan att själv vilja ha buse! Meeenn 
Det får vänta ett bra tag till..!!! =/

Hoppas på att denna dagen kommer gå fort.. Schnoffi kommer hit til oss i kväll! Pizza står på beställningen.. Hehe!!! Jaaa, väldigt maxad middag. Men men.. de blir toppen! Å Sofie & jag i köket, då kan de inte bli annat än underbart smarrigt!! Hahhaa..
Å Sebbe får juh med vara med på ett hörn.. Hehe, stänga på ungnen tills vi kommer hem.. Haha, sikken ära. SÅ mycket släpps han in i köket! Hahahahhaa....




Nu har jag fått låten på hjärnan med & den vägrar släppa.. I kissed a girl and i liked it.. I hope my boyfriend don´t mind!! Hahaa.. Jaaaa.. lite halvskoj är den allt! Lina Svahn??!! Hahahahahahhaa....


So long..

Kommentarer
Postat av: Ranne

Guud vilken underbar sötnos!

2008-07-21 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0