Mina drömmar så stora..

När slutar man drömma om allt man vill nå i livet?
Hur länge ska man behöva vänta på att saker & ting ska hända?? Mina funderingar är många, & ju mer jag tänker.. desto mer snurrigt blir det mesta.
Konstigt nog kommer tankarna bara när jag sitter själv, & tur är väl kanske det...=S

Önskar på ett sätt att man kunde spola fram tiden för att se villka vägar man ska välja i livet. Men vet man vägarna.. kanske man väljer de trygga valen & hur utmanande & roligt blir livet då?
Ja, jag står inför val.. men vill nog inte veta vilka jag kommer välja.. Det får framtiden utvisa, & det blir nog bäst så tror jag...

Mina tankar just nu, dom delar jag inte med mig.. Men mitt hjärta värker för jag saknar mina sockertoppar!!
 
Jag har sagt de tusen gånger till er, men det kan aldrig bli uttjatat! Älskar er såå mycket! Ni känner mej väl.. haha, kanske alldeles för väl ;) Men så ska det alltid vara!!!
Snart måste vi ha massa mys! Saknar de.. hihi för INGEN kan mysa så som vi!! ;)

 LOVE


Kommentarer
Postat av: Sushi

Vännen, jag saknar dig också mycket när vi inte träffas så ofta! Men vi vet ju att vi har varandra ändå och det är så skönt att veta!

2008-08-14 @ 10:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0