Sooolll..

Solen skiner himlen är blå, vad det är skönt att JOBBA då.....*Not* Sitter på balkongen nu & njuter av den härliga solen som redan halv åtta på morgonen värmer & känns bra! Börjar sent idag.. elva...=P Så jag ska allt hinna med lite soooll innan det är dags! =)

I går var det dagen D.. Haha! Efter Babe & jag slutat jobba begav vi oss till Sportaffären för att checka efter ett par nya inlines till mig.
Detta med ett positivt resultat.. Efter mycket provande kom vi fram till att ett par, faktiskt var ett par Lina-inlines.. Väl där passade jag på å köpa lite annat..=) Vem kan motstå rean??!! Haha.. mjjooo jag brukar kunna det ( rea = med mykke skit i mina ögon ) men i af så hittade jag ett träningslinne.. =)

Nåväl. På med brillorna å ut i solen, det är nog värt att nämna att jag inte stått på inlines sen typ 5:an.. Haha.. Sååå det började ju inte alltför bra. För det första skulle vi ner för denna backen utanför lägenheten.. Haha!!! Jaa, sikken äventyr...men det positiva.. Ingen vurpa här inte! Haha...

Efter ett litet tag kom vi fram till att det vore mys med lite fika hos Sofie. Såå efter en liten pling var vi bjudna på fika hos sötnosen! =) Å tro de lr ej.. jag klarade även backen där!!! Hahahaa...

Jaaa, så min första färd var helt ok!! Haha.. trots mina klagomål ska jag bli en riktig babe nu förstår ni!!!

Å i dag är det dags för lite manikyr! =) Häärrrlliiggtt!!


Å här är pjuxen som jag tillsammans med ska glida runt i resten av sommarn! =)


So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0