Tisdag morgon..

Tidigare trodde jag att jag endast hade ett problem som jag gick och funderade på.. det visade sej senare att det var två..Hmm.. ibland är det inte lätt.
Men jag har bestämt mej, det första tänker jag bara låta va.. som sagt jag håller de inom mej. Kanske inte det bästa, men för stunden känns det som att det är det som förändrar minst.. Därför låter jag det vara.. Säkert kommer jag om ett tag brista i tusen tårar, men då får jag skylla mej själv..

Det andra funderar jag på än.. Stanna i Vxö, eller stanna i Vetlanda. Detta tåls att tänka på ett bra tag till...=S Vet vad som är smidigast när det gäller skolan.. men är det dit mitt hjärta vill???!! Önskar ngn kunde ge mej ett svar...


I dag blir de shopping med Babe.. =) Vad han ännu inte vet är att vi ska till Make- affären.. Haha.. Men detta kommer nog gå bra.. Å inte bara dit..Nope nope! Andra ställen med... SKooojjj..!!!! =) Han vet hur man piggar upp en Lina <3




Min kloka vän, har tydligen oxå många funderingar..."Famlar igenom livet efter något, men jag vet inte vad".. Jag famlar gärna med dej. Tillsammans fixar vi det mesta. Så bara ta min hand. Jag är inte stark, men tillsammans blir vi starka! <3


..::If I Could Turn Back Time:::.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0