Kärlek..

Det finns en tös som står mig mycket varmt om hjärtat, som har gjort det i snart 10 år.. Hon har en personlighet som får vem som helst allt smälta & leendet som ständigt pryder hennes ansikte gör mig alltid glad & välmående..

Hon har fått känna på både kärlek & smärta. Du har fått känna på smärta..mer än vad någon kan önska en människa... Men att du ändå vågar tro på kärleken igen. Det är stort & framförallt starkt utav dej....Men du har låtit känslorna komma fram, rest dig upp & gått vidare..Det är bra gumman!!

Du strålar när jag ser på dig, & på något sätt får jag en känsla av att det är på riktigt.. Ni, tillsammans ser så sockersöta ut...=)

Jag hoppas av heela mitt hjärta att denna pojk gör dej lycklig ända ut i knäskålarna.. & vad jag har förstått..Så gör han det!
Lycka till!



haha, du kommer antaligen döda mej när du ser denna.. men du är lycklig här.. men nu är du lyckligare! =)

Smack på dej stumpan!! <3

Kommentarer
Postat av: Sushi

Vännen, nu gråter jag av glädje...du e ju för gullig! Du har rätt jag är så lycklig nu! Du ska veta att du har hjälpt mig igenom all smärta utan dig så vet jag inte om jag klarat av alla svårigheter å smärtan..Puss

2008-08-14 @ 09:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0