Vänskap..


Det finns en vän som jag vet tänkt mycket på mej nu.... & det gjorde ont i mig, och desto ondare i mitt hjärta att hon ens hade tanken på att mina förra inlägg skulle vara riktade till henne...
Hon är & kommer alltid förbli min tvillingsjäl.
Tillsammans har vi delat skratt & säkert miljoner tårar & ett & annat bråk... Men vad spelar det för roll när man tillsammans nästan kan flytta berg & vet att man alltid kommer ha den andre att förlita sig på?!

Men du som håller på att fånga hennes hjärta ännu en gång...
Bara så du vet, hon ger dig en andra chans.. bäst för dej att du sköter dina kort snyggt denna gången.
Hon är för fin för att låta såras ännu en gång.
Hon har redan tappat tron till kärleken, men lyckades bygga upp den igen..Så snälla, förstör den inte..
Ställ sig i stället frågan.. Är DU värd denna underbart vackra människa, som är så fin..som den finaste ängel??










..::Vackraste ängels på jorden::.




Kommentarer
Postat av: Maria

åhh shit.. får ju typ tårar i ögonen när du skriver så fint.. :) älskar dejj hjärtat!!

2008-07-05 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0