Lina <3 Sebastian

Saknar när jag inte har dig intill mig.
Du är den som får mitt hjärta att ta ett extra skutt när jag tänker på dig eller vaknar intill dig.
När du håller om mig som bara du kan, gör du så fjärilarna i magen kommer fram och busar för fullt.
Dessa underbara känslor som du ger mig, är de känslor som kallas för kärlek.
Den känslan är underbar & älskar att få dela den tillsammans med dig.
Mitt hjärta, det fångade du & Jag är lycklig som aldrig förr.
Babe, DU är den bästa & mitt hjärta,det fick du för längesen... Jag är din, bara din!

Sebastian <3 Lina



 Jag Är Din & Bara Din Sebastian..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad fint Lina!! Är så glad för din och Sebbes skull, ni passar verkligen bra ihop och är så fina! Han är en toppenkille!



puss

2008-07-26 @ 10:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0