Speedway, nya modevisningen??!!

Hur vet man när man bränt alla broar man har? När man brännt allt som finns... hur gör man då? Börjar om på nytt igen? Går de??

Jaa, min söta vän Sushi å jag har varit lediga heellaa dagen. Solen var vår bästa vän, & tidningarna vi fick köpa i kiorren ;) Hmm, nu var då fallet så.. att de enda tidningarna vi inte hade läst var VR, Ja, nu anser jag att vi vuxit ur denna glamour-tidning.. Haha! Men men, de fanns vissa test som var tvungna att göras..
Som vanligt, satte dessa test dillor i huvet på mej.

Bäst att förklara mig lite, Lina är en person som VÄLDIGT lätt får för sig saker & ting ( mina kära vänner, ni vet =P)  Tillbaka till ämnet, det gjordes ett test.. hur man skulle vara mot sina vänner..?!!
Dessa test är bara skit, de vet jag.. Men i af.. jag fastade för de.. å tro de lr ej, så var jag en sån som oftast tänker på andra före mig själv..

Så du som påstod motsatsen.. det du sa gjorde ont, det känns än.. Jag släpper det mer & mer. Men såna hårda ord sätter sej! Fy faaan! Att du ens hade mage till de! Aja, den som till slut förlorade.. de vet vi båda att det var Du. Sorry bruden, men så är det.. och du e mykke medveten om det...

Men nu ska jag inte tjata massa gammalt..som jag försöker att förtränga nu!

Ahhh, grymt skoj i går kväll! Jag begav mej till storstaden för lite Speedway & allt annat skoj som tillhör dessa kvällar =)
Min Sushi hade tom.paxat en stol till mej! ;) Så jag kom raka vägen in till de bästa platserna.. Woho...Är man en V.I.P ssååå.. haha! Grymt skoj! Men som vanligt hängde jag inte med i poängen, nope jag hade fullt upp med att kolla in allt folk, & framförallt hur dessa varelser var klädda..

Tro de lr ej, men dessa tisdagar har även blivit modedagar. Den som trodde man kom i mjukisar till dessa tillställningar! Släng er i tegelväggen! Här är det fancy & glamour som gäller.. Heelltt puckat! Men så är de! ;) Själv körde jag på jeans & elvine jackan jag fick av Mami & Papi..=) De räckte för mej i af, eftersom jag satsade på värme i stället ! ;) Å får jag säga de själv.. tyckte jag ändå de var fräscht! Haha...Så en liten tanke med klädseln hade även jag!!! Hahaa....
Men ni andra chicks som slavar ännu mer..fortsätt ni å frys i era små linnen & klänningar....Snart växer ni oxå förhoppningsvis till er!!





Å ett plus under kvällen var att jag träffa min kärlek en snabbis med =) Ahhh, du ger mej fortfarande fjärilar i magen.. Hade ju råkat glömma lite faceprodukter där...Å dom kan jag ju inte klara mej utan! Hahaha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0